18/12/08

Det är jobbigt att skriva med byggda naglar! Dom tar emot. men vill man vara fin så får man lida pin! Visst?
Är det fler som har samma problem som mig med nailsen?
I dag jobbar jag 10-20. För jävla kul ju! I morgon börjar vi ha öppet till nio fram tills julafton! Inte nog med att vi har öppet en timme längre i helgen!! Men visst! Handla på bönder!
Mio är ett jätte fint namn., Blir det en pojke så blir det mio, theo eller olle om jag får välja dårå!


Min önskan och förhoppning är att allt ska ordna sig. Jag vet att jag borde dra mig ur. ge mig ett skäl att stanna så stannar jag kvar. jag trodde inte du var något att ha. Kan ingen stoppa mig? Varför stoppar ingen mig när jag är så impulsiv? Nu står jag här och vill bli kysst igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0