Den dära joggingturen!

Fy bubblan vad skönt det var att jogga idag! Jag känner mig så ren i kroppen nu efteråt!
Lite bra musik i ipoden så är det faktiskt riktigt skönt!
I dag har jag och poppi varit duktiga! Han kom till mig vid halv nio tiden, då började vi röja direkt i uterummet! Slängde allt skräp och röjde ordentligt! Tippen fick vi köra två gg till! Så där  va en massa onödigt skit!
Sen byggde vi ett pepparkakshus! ja ni vet ett riktigt mysigt litet hus! Blev nonstop som takplattor!! Många nonstop landade i min trut! Ja, sen blev det jogging för mig! igår kväll höll jag på och städa tills ett på natten! rent blev det!!
Nu måste jag prova min outfit till lördagsgalajet!  Jag har för mig att dress coden var klänning!
Det stämmer va?? Pusstja

Kommentarer
Postat av: malin

klänning blir skit bra :D

2008-12-11 @ 09:09:23
Postat av: mimmso

fan vad gött malle

2008-12-11 @ 19:07:18
URL: http://mimmso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0