eehhyy yeahh!!!

Tjohooo dudes!!
Ska man börja plugga så kan man inte gå och bygga naglar var tredje vecka sa pappa.
Nej jag vet. Jag har försökt att tänka på allt pappa! Men jag tror jag hade fixat det. Tänk att jag har fått för mig att börja plugga. Det som inte fanns på min karta förr. Nä, jag ska bara jobba och dra in stålar som jag spenderar upp på noll tid. Nu sätter jag punkt för det levnadssättet. Avslutat! DONE!!

Jag kan inte minnas riktigt hur det var när vi blev ett par. Eller hur det gick till?!
Men jag vet att jag var överlycklig! Tänk att få somna brevid denna man varje kväll. Jag kommer ihåg där i Malmö på en bro när du kallade mig för flickvänn första gången för mig och inför dina vänner. Jag kommer ihåg hur jag log inombords.  Jag fick dig. Så många år jag varit attraherad. Våra blickar som vi egentligen inte fick ge varandra med tanke på mitt dåvarande förhållande. Vi fick varandra! Du och jag. VI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0