Freaky Mimmso!

Jaha, jaja så det är så här man ska må en sleten söndags kväll? har jobbat, mycket folk! En jävla massa julklappar! Ja jag lovar om jag säger att jag packat ja typ si sådär 500 paket idag så ljuger jag inte! JAG FATTAR INTE ATT FOLK SPENDERAR SÅ MYCKET PENGAR PÅ JULKLAPPAR!! För tusan ge barnen i afrika lite mat i stället. Men det är typ som när det kommer skylt material till våra skyltar på jobbet. Tänk va det kostar!! Till alla butiker i hela sverige! ge kidsen lite mat i stället. jag får panik ta mig fan!
Jag mår som ett rövhål idag! trevlig fest igår, visst var den det!
Mycket dans och många fina ord! trevligt värre. En del besvikelser oxå!
Jag sitter här vid köksbordet och har en tallrik wook bredvid mig. Smaka fan gjorde den! Blää.


Hur många gg ska jag behöva säga att jag vill åka till thailand NU!! Låt det gå snabbt tills februari!
Jag är trött..jag är verkligen mega trött! Men jag vill se wallander filmen i kväll...mmmm, med nöje gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0