fredag kväll....hur kul kan man få det?

jobbat som ett as idag! Inte jätte mycket att göra men ändå lixåm. Jag har jobbat FÖR MYCKET.
Köpte julgrans kulor i dag. det blev tio jätte stora svarta så klart. Sen trettio mindre i vitt. Riktiga glas kulor är det! Dom var snor dyra. Va nog för det inte va plast skit. Pappa ska hugga en julagran till mig i morgon. han lovade mig det. med tanke på att det inte är någon annan jävel som hjälper mig så får far ställa upp. jag kör fortfarande olagligt oxå. Det är ingen kul vits det heller. Något mer jag gör fel? Ja jag tänker köpa alldeles för många julklappar fast att jag inte kommer få en ända till mig själv. thanks. jo just det ja, jag o jullan ska changa!

i morron är det lördag, jag jobbar till sex....ska bli skoj ju! ja faktiskt! det borde komma mycket folk. sen ska jag träffa soffan en stund. Jag kan inte fatta att min sis äntligen träffat en karl. tänka sig? ska hon gifta sig före mig?
nä vet ni vad..nu ligger jag här i slafen och ska nog alldeles strax sova. men jag vill ha något sött...hjälp mig!??
Vad är det jag vill ha? pepparkakor med mögelost eller bara lite skumbananer?
Sleep tight monkeys.

Kommentarer
Postat av: aleeex

pepparkakor med ädelost (på tub)! mums

2008-12-20 @ 01:44:34
Postat av: mimmso

är det grejor det?

2008-12-20 @ 08:13:14
URL: http://mimmso.blogg.se/
Postat av: aleeex

japp!

2008-12-20 @ 11:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0