Ja, det är bara jag!

I dag har jag försökt nå en tanta på handels  a kassa typ 30 gg. Jag blir kokt. Som tusan! Jag vill bara ha svar på en liten liten fråga ju!
Gud vilken trevlig lördag. Jul fest med jobbet ju. Det var kanon kul. Åkte till pelles place direkt efter jobb! Vi tog lite gott att dricka sen bytade vi om och hoppade i bubbel poolen där ute med varsin drink i handen! Så sjukt nice var det!  Sen bastade vi allihopa där inne! Ja, sen var det dax att göra sig lite snygg och het till kvällens utgång! Vi åt en jätte god middag som chefen fixade! Vi började grogga mellan förrätten o huvudrätten! Inte så smart kanske för vi allq blev kanon laddade!! Haha, vad kul det var! Sen kom det taxi bilar och hämtade oss vid halv tolv! Då besökte vi ett nytt ställe i hbg som heter Helsing. Jätte trevligt ställe! Vi gick in vip, tur va det med den mega kön! Sjukt god drink blev jag serverad där, något med hjortron i! Sjukt nice! När vi hade minglat där lite så var det dax att gå till Tempel där vi oxå gick in som vip! För fy fan vad folk där va!! Sjukt kul hade vi där inne. Dansade som fan och va helt galna! jag vet inte hhur många white russians vars vi girls drack men fint som snus va det!! Sen blev det taxi hem till pelle där vi skulle slagga över! Men givetvis blev det efterkrök nä vi kom dit! Riktigt trevligt! Synd man skulle upp och jobba igår bara men, det gick! Allt går! Så jag i hille la oss skaföttes så där en halv fem på morgon kvisten!!! Uppe igen var vi vid halv nio då pelle hade dukat upp ett gott frukostbord till oss!! thanks! En kväll jag alltid kommer ha i minnet!

I dag har jag varit så trött, snacka om två dagars!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0