Testet som kunde gjort mig till mamma!!

Jag  har hittat ordet för hur jag mår ock känner mig. Ordet är: IDENTITETSKRIS. Jag  har länge sökt ordet. Men där satt det. Nu har jag ordet jag så länge sökt efter.
Nu har jag varit utan lasse i 2 dygn och 2 nätter.
Well, hur känns det? Jo fan, jag saknar hans varma hand arm runt mig på natten. Jag saknar hans stora manliga nävar. Saknar hans hand som oftast vilar på min hand tills jag somnat. Gud lars, det går inte att förneka att jag älskar dig hejdlöst. Jag saknar även när du springer upp till mig varje morgon innan du kör till jobb...jag älskar säger du på bebis språk. Sen frågar du alltid hur länge jag jobbar, fast att schemat för varje månad sitter på kylen sen två år tillbaka! Jag kan inte låta bli att små le lite för mig själv när du frågar det samtidigt som jag blir lite lätt irriterad över samma fråga var eviga morgon. Men jag tar det lasse! Jag kan tänka mig att leva med det! Jag kan nog tänka mig att leva med dig tills döden skiljer oss åt. Trots att situationen är lite rörig just nu. Vi klarar det. Vi har ju varandra som du sa en gång till mig för ett tag sedan. Jag vet inte riktigt i vilket sammanhang, men jag vet att det var en varm känsla du spred i min flick kropp!!


Jag slagga hos mommi i förrigår. Mysigt som tusan. Vi kokade soppa och satt och pratade massa nonsens ute i köket. massor utav tända ljus hade vi. Jag älskar dig mommi!
I går körde jag direkt till soffan efter jobb! Slutade åtta så jag var där runt halv nio tiden! men vilket väder der var! Massa av snö ju. Soffan passar en lya i häljarp ju så jag passade på att slagga över där! Det var jätte mysigt! När jag kom dit så baka soffan saffrans kaka till sara som fyller 20 år idag!! Den luktade så mega gott! Ja, jag var ju hungrig när jag kom så jag hade ju tänkt att koka lite soppa men jag pallade fan inte. Så jag o soffan ringde runt till pizzerior och försökte få tag i en kylinga sallad till mig. Men hur lätt var det  då? Det slutade med att jag satte i mig vå skorpor. Sen åt vi vers 2½ lusse bulle vars! Fint va det! Jag hade handlat med mig lite poppor! Smör poppor till soffan och såna hära american best popcorn eller vad tusan dom nu heter, dom är iallafall fettsnåla! jag åt 2 påsar!! hahah fattar ni?

Sen idag så åkte vi till nova! Jag köpte ett par curling skor! Jätte mysiga! Blev ett par svarta, soffan övertalade mig till svarta istället för bruna! det var bra gjort, för jag har mest att sätta till dom då! Sjukt nöjd är jag! bara nu jag får användning av dom! Sen käka vi på MC, jag köpte ett paket till sara!
Jag gjorde även ett grav test inne på novas toa, ja fy fan vad nervös jag var. Tur du va med.
Jag lovar gud vad kag skakade, mina lår..vad dom hoppade! Jag blev så glad att det bara blev ett sträck att sofia fick en dunder kram! ja vilken lättnad!

På lördag är det julfest med jobbet! Det ska bli mega skoj! Jag tror vi kommer få så kul!! tjohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0