Regniga gatan..

vad hände med snön? varför är det bara regn?

Min dag i fredags var bra! Firade den ju egentligen inte förrän i lördags!
lasses päron och min apäron kom! Vi hade gjort riktigt mysigt här faktiskt! Vi hade trevligt!
Så trevligt att anita var tvungen att ringa hit när dom kom hem och säga att det var så trevligt och att vi sex måste träffas oftare! det är ju bra att dom gillar mina päron! Jag fick jätte fin paket av lasse! Han vet precis vad han ska ge mig för att jag ska bli happy! Money! Så jag kan shoppa! jag har inhandlat ett par heta stövlar! Svarta med rätt så högt skaft! Mega dyra, men va fan jag fick ju pengar till dom och lite till! Tack så mycket älskling!
Vi va på tropikariet i hbg i söndags! kan ni tänka er att jag fick med lasse på det? Jätte mysigt var det! Och han tyckte nog det var lite kul att gå och titta på djuren! Sen efter det blev deyt käk på mc, in på väla en sväng och till sist ikea! Vi köåte en sån fin tavla att ha i vardagsrummet! En sån dära mega stor! Jätte fint! Äntligen börjar det rummet bli komplett!
Jag vill åka till värmen nu.....sis och hennes familj åker till egypten på torsdag!! packa med mig!!!

Jag gillar inte såna som ska göra en sak och säger en annan! Jag kanske oxå är så!!
I morgon ska jag bygga mina naglar! Längtar så...sen efter jobb ska jag hem till soffan och salgga över! Vi är lediga båda på torsdag så det blir nog en sväng till nova då! Nu måste jag hoppa in i showern!! tjatja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0