I´m back

Jag är hemma igen, vill inte men man måste hem till vardagen igen. Saknat lasse och a.
Jag har inte saknat Molly, jäkla bajs katt. bajsa gärna bredvid lådan,  Ja, när man kom hem fick man ju börja städa. Typ det ända jag gjort nu i fyra dagar, +  sjuksyster.. Jag och lasse åkte ock köpte party tält tills i morgon. i morgon är det ju faktiskt midsommar. Morsan och farsan ska åka till copenhagen, gissa vem som blev med bjuden? Jo syster yster malin som alltid halkar in på ett bananaskids godis. men jag unnar dig det syrran, absolut.

jag vill flytta, jätte mycket, ja gud vad jag vill det. tänk om lasse bara kan säga typ "mimmie vi drar här ifrån  nu" men det kan jag tjockt fet glömma..men i love you anyway.. dom tar åndå 45 jäkla kr för en liter sketna jordgubbar i höllviken, riktigt mega dyrt.  nu är carro och alex hos mig, sitter och chillar framför tvn lite. akke är så trött. Han har lekt konstant i fyra dygn, Tjockt med energi. pussheejj


Kommentarer
Postat av: a .

go du är! har saknat dig också!

2008-06-19 @ 23:16:48
URL: http://alleballekung.blogg.se/
Postat av: mange

jag då mimmie? missa visst mej??...

2008-06-20 @ 08:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0