Mega kyssen

Gud vad nice, det är onsdag idag! Jobbar i dag och i morgon, sen har jag semester i tio dagar!!! Fri som en fågel, ja det ska bli så skönt asså. Kan ju bara hoppas på att vädret repar sig lite. Mega tråkigt väder just nu. Just nu längtar jag till midsommar, jag älskar verkligen den dagen. Alla verkar vara så glada och man plockar blommor och bara går och myser hela dagen. I LOVE!!

Igår jobbade jag till sex, sen fixade jag lite käk. Gick ut med min kära Akke en trip till ica där Alex jobbade.
Sen kom mange och Alex vid halv nio tiden, vi skulle ju se på Sverige. Gud vad Lasse var koncentrerad, mega sur blev han om man skulle råka vara i vägen för tvn i två sekunder! När Sverige gjort ett mål, eller rätta sakt min älskling Zlatan gjort ett mål så får jag världens kyss av Lasse på kinden. Jag lovar den kyssen var av ren glädje från hans sida!! Tror aldrig jag fått en sån rejäl kyss av min karl.
Tillbaka till det där med att Zlatan är min älskling. Jag tycker verkligen att han är så het. Han har något extra, tror det är charm. Åh jag hade gjort mycket för han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0