nu snackar vi djurgård

håll i hatten vilken djurgård! Min hund, mammas hund, syrrans två hundar + en kanin, två undelater, en sköldpadda, två råttor, en hamster. Jag tror jag har fått med alla jäkla djur nu. Helvete säger jag bara.
Ringde syrran innan, hon hade precis vaknat från narkosen. Hon visste knappt var hon var...synd om henne..
men det är ju självförhållat!! Hon lät verkligen som om hon var mega packad! Haha, var tvungen att skratta lite!!
Ska köra och hämta henne i morgon, ska bli spännande att se förändringen!  Jakob kom precis och frågade om vi kunde ringa till hans mamma, men det ska ju vara lite hemligt för barnen så jag fick ljuga ihop en liten historia där, han hade ju blivit rädd om han hört hur hon snackade, låter som värsta fyllot.

I morgon ska jag skcka vickan med taxi till bäckahästen, sen ska jag gå ut med alla mina kära hundar, sen köra och hämta henne i la. Sen på kvällen är jag bjuden på middag hos hennes ex man, ska kolla hans nya flachiga lya som han uttryckte det!! ska bl nice! Jag tror att jag ska lira lte playstation nu faktiskt, har ju lovat det.


Måste bara skriva att jag kommer sakna dig lasse dessa dagarna. LOVE YOY BABE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0