Snart långledig...

I helgen var det examens fest hos Pernilla, jätte trevligt.
Jätte god mat, tårtan var ju helt galet god, mega fin. Bra jobbat Eva, tror det va hon som fixade den.
Jag, Lasse, Alex och Chrille tog taxi hem vid två tiden så det var jätte lagom.
Jag och Alex var på väg till tolv tåget men när vi gått en bit så insåg vi att vi skulle aldrig hinna i tid, med tanke på hur jävla ont i fötterna vi hade. Jävlafan vad ont jag hade.
Nu ringde precis mange, snackar lite om i morgon när vi ska på jockes student. Ska oxå bli jätte trevligt!
Jag ska faktiskt inte dricka tänkte jag. Jag och Lasse ska hem till Helena på mitt jobb på fredag kväll. Alla på  jobbet ska ta med sina respektive. Det va på tiden tycker jag att dom får träffas! Så det blir lite grillning och några flaskor vin som öppnas tror jag!
Igår va jag och Alex först och sola, sen va hon hos tandis, jag gick ut med Corre(morsans jycke) sen mötte vi upp Josse och Emelie vid elva tiden så gick vi en döds lång runda, jag lovar vi var tillbaka vid ett. Vi hade varit ute i TVÅ TIMMAR. Snacka om att man var trött sen, Akke va oxå med så han såg man inte mycket av mer igår, han va så trött..Sen vila jag en stund...skönt..sen kom Alex och hennes sister så stack vi till LA och gick och kolla lite i affärer och sånt..jag handlade två nya bodys, från början var nog inte tanken att det skulle hänga fyra stycken i min garderob, men va fan. Lasse dödar mig om han ser hur mycket jag shoppar.
Sen satt jag och Alex ute och röka och käka lite till elva tror jag, mysigt.
Så det var en mysig dag igår! Idag jobbar jag till åtta, trist, men sen är jag ledig tills måndag och det ska bli så gött..mmm.. nu ska jag dra till jobbet!! SEE YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0