Söndag...

Idag är det söndag, helgen har varit riktigt bra!! I torsdags va vi hos Malins brossa Jocke på student, mycket trevligt.
I fredags var det fest med jobbet, jätte kul. Blev lite mycket vin kanske, menmen...
Igår, lördags så var det rätt chilligt på eftermiddagen. Jag och Alex stack till Josse där Emelie va, dom badade..vi hängde där en stund sen stack jag och Alex hem till mig och käka sallad, riktigt fint käk när det är så stekigt.
Sen stack vi till Barbaros å kolla på fotboll...jag är ju så intresserad av fotboll..not..men det var faktiskt jätte mysigt, det var Jag, Alex, Pernilla, Josse, Emelie, Alexander N, Linus, Chrille, Emil, Ante, Jerry , Tobbe R och två andra från Svalle som jag inte vet vem dom är. Nu undrar ni säkert var Lasse var..jag har inte blivit dumpad igen..puh..det är lugnt..haha...
Han var hos Andree i Svalöv och checka fotboll..jag hämtade honom vid elva sen stack vi till Emil där dom andra var, satt och drack lite, snacka lite skit..mysigt.. glasrutan sprack bara, det var lite synd kanske. Tur Emil är snickare..eller det kan kanske inte snickare fixa??..inte fan vet jag....haha Lasse ska oxå ble snickare..med Emil!!!!


Jag sitter och väntar på att Lasse ska vakna..drygt när han ska sova så in i helvetes länge. Han har lovar mig att vi ska dra till stranden nämligen, ska bli sjukt nice faktiskt!! Jag var hos morsan och käka frulle precis. Varför är det oftast godare att äte frulle hos någon annan??!!


Alex mannen, du jobbar idag..tycker lite synd om dig faktiskt...


Nä, nu är det kuddkrig, nu ska knivaLasse upp..håll ihatten.
Ha en mega fin söndag alla goingar, pussheejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0