xider och saknad....

nu öppnade jag min xider, myser gör jag! fan vad gött livet är ibland!
ska till barbaros strax å käka lite å dela en kariff...haha med alex och madde..blir kanske mer än en kariff!!
kariff och karaff!! Idag slutade sune på mitt jobb ett år framöver. mamma ledighet! helvete vad jag kommer sakna dig.
Du är som min syrra fan. Helt ärligt, hon är den som jag vekligen vågar fråga allt om utan att skämmas.
love ya!! jag är inte alls hungrig. sune hade köpt massa candy till oss kvarstående på jobbet+ en massa frukt! Så go. i alla fall så har jag ätit för många godis bitar för det står mig verkligen rätt upp i halsen. ja va ska man på det för.


fy tusan, såg bilder på facebook som josse lagt in sen perrys examens fest. Gud vad jag ser ut, måste skärpa mig nu.
Värsta döingen ju.. ja i helgen är det jobb som vanligt. girlsen ska till copenhagen i morgon, fan vad det hade varit kul att följa med. ,men men,  det var ju det där jobbet... kniva lasse ska faktiskt till bakken på lördag med sin familj och emil skulle nog oxå med. Låter oxå trevligt.  nä nu får jag gå ut och vänta på alex. vi ska ändå cykla till barbaros, ska jag komma någonstans på min bike så får jag trampa något så in i helvete. upps förlåt jag sv'är så mycket.
 jaja puss heej. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0