apelsin...

Nu i kväll berättade alex för mig att man typ bara ska äta tre frukter om dagen, hur i helvete ska jag klara att bara äte tre frukter om dagen??? Snälla svara på det?
Jag tror att alla mina vänner vet att jag äter typ tio frukter om dagen, ja jag skojar inte. Hur ska jag kunna minska antalet så? det kommer i allafall bli jävligt mycket billigare. Frukt är inte en sparbörsa direkt...
Jag måste hamstra på mig och käka som fan nu ikväll...


Jag köpte en sådan fin bikini i dag, en gul tjusig en! Eller jag ljuger om jag skriver att jag köpte den, jag fick den faktiskt av min käre far, han är för go. Riktigt skönt att man får lön i morgon..
Jag ska hämta alex i morgon vid nio tiden så ska vi dra till svalöv och sola, sen ska jag och Lasse till stan för att han ska klippa sig och sen måste vi till bauhaus..stavas det så? Här ser ut som som fan hemma..ikea lådor precis överallt....


Riktigt mysig kväll...jag och alex ligger i en soffa och Lasse i en med Acke nedanför soffan
Gud, jag är inte så trött än, jag som brukar däcka typ tio...tjockt med bra...

nu ska jag kränga en apelsin..hejj


Kommentarer
Postat av: a .

hahaha tjuckt med apelsiner!!

2008-05-23 @ 01:42:59
URL: http://alleballekung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0