Är det 23 här eller??

Jätte mysig kväll igår. När jag kom hem från jobbet igår så höll Emil och Lasse på med vårat kök, så duktiga är dom. Bara att dom hade bytat bänkskivan gjorde tjockt med skillnad. Emil hämtade Pernilla vid sju i Kävlinge sen stack vi till Barbaros och käkade!!! Chrille pille va oxå med. Jag käkade en kycklingsallad, jävligt fin faktiskt.
Sen drog vi hem till Emil, dom andra skulle dricka lite, jag avstog som vanligt, fy fan vad jag är tråkig...
Pernilla och Emil har köpt nytt utemöbelemang så jag tror att vi invigde det igår, eller så har dom gjort det innan..skit samma...för min del var det invigning iallafall. Vi satt nog ute till halv ett tror jag, jätte mysigt.
Va som värsta ute stället, lite mysiga filtar, infravärmare, underlägg, ja allt man behöver...Först spillde Pernilla ut Lasses grogg, han hade precis blandat den...haha lite kul va det.. ja så sätter vi oss ner så kommer Chrille in i bilden, välter ut hela sin öl över bordet. Ja fy fan vad vi skrattade, så jäkla roligt.


Idag är det morsdag, det behöver mammorna tycker jag.
Jag och min far har inhandlat ett par jeans till morsan, tror att det kommer bli mycket omtyckt.
Så man får väl hem där en sväng idag och fika lite..pussheejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0