BLÅKLOCKA

I går när jag kom till jobbet så möts jag av Matte. Han såg inte ut som vanligt. Han hade en stor blåklocka på högra ögat, det var helt sjukt alltså!! Jag blev helt paff!! Matte är lixåm inta slagskämpen direkt. Först sa han att Ida hans tjej polare hade gett han en höger för att han inte hade tagit ner toa locket på toan!! Visst, jag håller med man kan bli irriterad på sånt...men smälla någon på käften för det...men han ljög det var inte så denna blåklocka kommit till. Han och Alex på mitt jobb hade "krockat" Matte hade dunkat in i Alex bakhue...jag kan se framför mig hur mycket Alex har skrattat!!! Stackars Matte, tjejerna kommer bli rädd för honom om han går ut sådär ju!!

Idag är jag ledig, ska anart åka och shoppa lite med pappa, han sa det iallafall.
Jag måste gå ner och titta på våra bästa år nu..ha en fin fredag kompisar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0