sååå underligt konstigt...

Vilken mysig kväll...Malin, kusin Malin och Madde hämtade mig och Alex hemma hos mig
sen bar det i väg till Bjärred...där va sjukt mycket folk vid den här lilla glassaludan.
Jag beställde en liten mjukglass i strut med salt lakrits, ja fy i helvete vad det var mycket salt lakrits, men det var
mega gott det måste jag säga!!
Sen körde vi till Max i lödde.. mitt andra hem dårå..inte just Max, men Center Syd i allafall!!
Ja, det är sant jag är fan alltid där, även på mina lediga dagar. Jag har inte tänkt på det själv
men nu när folk påpekar det så är det faktiskt sant. Det är jag och Centan...
Efter Max körde vi till Jockes nya place, gud vad snyggt där kommer bli när
möbler och sånt kommer in, riktigt trendig liten lägenhet. Malin, gud vad jag hade varit glad om jag varit du.
Jag kan faktiskt säga att jag blir lite avundsjuk,  skulle vilja ha en liten våning för mig själv just nu,
mega mycket iallafall just nu i skrivande stund åhh vad jag hade gillat det....
Ja, sen så körde vi hem till mig och Lasse. Madde och kusin Malin har aldrig varit här, tror kusin Malin varit här en gång...eller är det jag som har fel för mig kanske..
Checka lite hur här såg ut och sånt...sen drog dom så va det jag och Lasse själva med våran djurgård, det var riktigt mysigt till en början, jag gav Lars en puss, det är sällsynt!!!..sen började det tråkiga på denna braiga dagen. Lars får ett sms och jag tar han mobil och läser, vilket jag aldrig brukar göra, hade jag vetat vad jag hade att vänta hade jag inte gjort om det för nu är fan hela min kväll förstörd, det är det jag menar i min rubrik, det är så konstigt att när allt känns okey och bra, så är det något som ska ske. Varför är det alltid så i ens Mimmies liv?
Har alla Mimmisar det så?? Jag har inte skaffat denna bloggen för att älta ihjäl massa människor, men det är faktiskt rätt skönt att skriva av sig som min kära vän Alex sa tidigare ikväll.
Ja, jag ska komma till sak...så läste jag det dårå, så stog där såhär typ:
"Drömmer du om mig nu igen? Sov sott och dröm sött puss"..ja mina härliga girls vänner, ni vet vem det var ifrån,  vi pratade om henne tidigare ikväll. Att man inte ska få ha sin man ifred, och att inte han ska ge fan i andra när han har mig lixåm...haha..helt okey att han och Alex är kära varandra, det kan jag ta det är en helt annan femma, dom är så söta!!! Ja, det var allt för mig i kväll, riktigt trött blev jag!!
Får trycka mig ut i min sida av sängen så jag inte blir förgiftad av Lasse....sleep tight


Kommentarer
Postat av: mange

jag om någon förstår dej!! bara att mitt sluta annorlunda..:( men dem ska fan lpåta andras pojkvänner va! e så arg för tillfället.. prata med olof o hon visste inte vad jag mena.. han ville att jag skulel berätta men då hade han bara syddat henne så jag sket i det! hatar killar o henne!! hörs puss;)

2008-05-14 @ 23:56:21
Postat av: a .

ha ha ha du är fan rolig du också mimso!!!

förstår att det känns jobbigt :/
vi hörs i mörra!

2008-05-15 @ 00:33:00
URL: http://alleballekung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0