soppe torsdag

I dag är det torsdag, då brukar man äta soppa med efterrätt. Så var det iallafall för mig när jag bodde hemma!
Jag har precis gjort min lunch till jobbet idag, kyckling och en baked potato med lite keso till.
Undras hur många det är som äter soppa idag så här en torsdag...gud vad jag har spånat in på det här med soppa och att det är torsdag känner jag. Jag lägger ner nu.
Jag ska ta på mig nu tänkte jag, blir nog ett par baggy jeans och ett linne, inte shortsen som jag typ har haft på mig i ett år nu typ!! Jobbar 13-20 idag, rätt dryg tid. Är ledig i morgon igen...
Jag mår faktiskt inte så bra idag efter gårdagens tjafs med Lasse. jag får väl glida in på jobbet med ett fejkat smile på läpparna..nu måste jag ta på mig...hörs sen dårå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0