STÖRRE PLATS....YEAH

Ja, det är sant  vi har köpt ny soffa!!!
Lasse och jag var på Ikea och skulle köpa saker till vårt kök. Vi skulle bara titta på soffor..ha lite koll vad som fanns lixåm....så fort vi kom till Ikea så köpte vi en soffa....som det kan gå...
Jätte fin var den, Lasse blev helnöjd, jag med.
Jag hade nog kunnat gå på på Ikea i hundra år och bara gå och mysa...

Alex  kom till mig idag vid halv tio så kolla vi på vbå, käka lite frulle och sen stack vi till Svalöv och solade och jag shoppade lite frukt gunarssons. Sen kolla vi på vbå igen..helt beroende är vi. Jag är i allafall.Sen kom Perry, vi röka lite, snacka lite skit..trevligt...
I morgon ska jag jobba 13-20...hoppas det går mega snabbt. Jocke läser du detta som jag inte tror att du gör, men gör du det så har jag lämnat brallorna till min sömmerska så ska hon fixa dom.
Just nu ligger lasse i soffan med den heta zebra filten upp till öronen, Alex  ligger i den andra soffan ochh käkar knäckebröd...ja och här sitter jag på en snurr stol. Måste släppa ut Molly ...heej

Heter det fräkne eller fräkna? Denna fråga tillängnar jag min vän Alex.


Kommentarer
Postat av: malin

fräkne:D

2008-05-21 @ 08:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0