trött på lasse..

Jag och Alex och lasse ligger och glor på tv, riktigt tråkigt väder och inget bra på tvn..
Lasse försöker få oss att köpa candy till honom...känns som att han kan fet glömma det. Jag har varit i landskrona idag och besiktat morsans car och handlat pressent till farsan, fyller år på onsdag, sen har jag och alex solat i svalöv..blev fan helt väck efteråt..precis som att jag inte var det innan..hhaaaahhaaaahhaaaa
Nu ska vi sticka till sofia och hämta en sak, sen ska vi slåss om tvn här hemma.

det går inte så bra med mitt minskande intag av frukt..alex gav mig en köttsmäll idag när hon säger att man ska äta 2 frukter om dagen, jag dör...sjukligt jobbigt.. måste dra nu..pussheejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0