återförening?...

jag kom hem från centan, gick ut med akke. Tog en cigg utanför huset. Lasse kom ut och tog en cigg.
Vi pratade inte...
Jag kom in tog en frukt satt mig i vardagsrummet där lasse satt och kolla tv. Jag slog upp datan, vi fick ögonkontakt...
vi började le båda två. Både jag och han försökte hålla oss för skratt. Båda två satt och garva... det är en underbar känsla när han och jag gör så.
Det har hänt förr. Vi är så mega sura på varandra så bara slutar det i skratt.
Vi omfamnade varandra djupt. Vi pratade kom fram till saker och ting. men har jag fått höra ett förlåt? ..ack nej.., det förlåtet kan jag se mig i himmeln efter...
I alla fall vi kom fram till att jag ska flytta till landskrona ett tag! Vi ska bli särbos! Han mena på att det  var hans ide från början, men det var det inte! Det var min ide ju... !! men vill han ha äran så låter jag han gärna ta den till sig! Vassegoo.
Ni anar inte hur skönt detta känns för mig! jag menar att vi har kommit fram till något..
Tänk vad mysigt..så kan jag sova hos honom och han sova över hos mig ibland.. en ny tändning lixåm!
varför måste man bo tsm? Klart man skla bo tsm men jag menar att vi är så unga så vad gör det om vi har det såhär ett tag? hoppas det finns någon mysig lägenhet...



det blev en vit bas topp till mig från gina!! Med tre kvartsärm! helt basic lixåm!
Mommi vad blev det till henne? Kommer inte på vad det var hon shoppa! det blev även en sväng in till jc, snackade lite med hille och alex!! Sen blev det förstås fik igen...Hur många gg har vi fikat idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0