Blir nog en tvåa istället!

Fredag idag! Tror det blir en mys fredag! Eller chill fredag! Jobbar till åtta ikväll, sen ledig helgen!
i morgon ska jag lämna och hämta mina päron  Lomma! Dom ska på fest hos min syrras svärföräldrar!
Benny och Britta!!! Heta namn...ungefär lika heta som mina pärons!!! hahah...

Ja, jag har då tackat nej till den där ettan! Den hade blivit för liten! Har istället hookat en tvåa vid typ maria parken, fortfarande i hbg! Ska kolla på sön! 50 kvm! Helt ok ju! Balkong och sånt dära! Skulle vara en ljus och fräch
lya sa han!! Ja, vi får se! jag blir kanske besviken! men den 1dec som sagt! Det går ju mega snabbt!
Känns som att det är massa saker som händer och ska ske nu snart...
-jag fyller år 28 nov.
-mamma fyller år 3 dec
-julfest med jobbet den 6 dec
-förmodligen flytt 1 dec
-julfest på folkan den 13 dec
-ska göra om mina tänder under dec
-sen är det nyårs festen vi ska ha 31 dec
-resa till thailand 19 feb

Varför stressar jag? Men det känns som att jag är bokad som bomben!
Men allt går bara man vill va? Jodå..
Jag pratade med thomas igår...syrrans ex man! Du är så fantastiskt rolig! tack för att du ringde upp mig typ tio gg fast att det bröts typ hela tiden! han ville jag så gärna skulle komma och hälsa på nere i Höllviken nästa helg! Så skulle vi käka middag och dricka lite vin! Klart jag gör det! Jag ställer upp!
ja, sen pratade jag då med min syrra Ella och hennes underbara kille Tony! Ni två är mina pärlor!
Ni får mig att tänka till! tack för att ni pallade höra på mitt ältande om mitt liv i typ 45 min! Tony skulle snoka lite om jobb till mig i hbg området! Tänk om jag hade fått något i det området! Då hade jag varit min heliga stjärna evigt tacksam!

Men vi kom fram till att dom ska hänga med mig och kolla på lyan på söndag! Jätte gulligt!
Nu måste jag skriva upp mina utgifter, jag lovade sis det så hon ska räkna till mig! DU ÄR GRYM!


TJARÅ!

Kommentarer
Postat av: mika

shiiiit. jag har precis läst typ dina 15 senaste inlägg och käkat muffins. jag var helt fast. och som jag kände igen mig. are they all the same? hoppas att allt löser sig till det bästa! vad kul att du fått lägenhet i helsingborg. grattis! :)

2008-11-14 @ 12:37:11
URL: http://kela.blogg.se/
Postat av: julle

nej, men man blir så trött på allt ibland..

hoppas att du mår bra mimmsan :)

2008-11-14 @ 15:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0