BOTTEN NAPP TILL MAX!

nej, nej, nej! Den lyan va inget att ha! Jag ville inte ha den! Värden var inte alls trevlig direkt!
När jag och Tony gick in genom dörren möttes vi utav en hel tatto kille!!
Han bara stod i vardagsrummet och tog bort tapet!! Vi fick lixåm själva gå runt och kolla! Jag menar der var väl han som skulle visa sitt boende! När vi kommer ut i köket så står där en mega tjock kille och gör mat! Han kunde inte hälsa! Nä fy tusan! Synd för lägenheten var ok i sig! Men han var hel knepig! SÅ det var ett fett bottennapp! Men så är det, mitt liv är så! Fullt utav bottennapp! Thats it! I morgon är det måndag igen! Hur forrt får helgen gå?
Borde det inte finnas en lag på hur snabbt den får lov att gå!? Ångest har jag! Nu ska jag jobba till nästa tisdag! TJOHOO!

ja jag får ge mig ut bland lägenhets letandet igen dårå ju...   TJA

Kommentarer
Postat av: alexis

flytta upp till mig!

2008-11-17 @ 02:57:19
Postat av: mimmso

ja det skulle jag fan gjort!!

2008-11-17 @ 08:01:33
URL: http://mimmso.blogg.se/
Postat av: Martina

vår finns fortfarande kvar ;) haha

2008-11-17 @ 13:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0