det bubblar i mig

varför är jag så dum och tittar på sånt jag inte får titta på? varför smyger jag in på din sida och läser din inkorg?
varför gör jag så? det gör så ont, så jätte ont!
vart är vi på väg? varför gör du såhär? varför är jag så dum? varför snokar jag?
Jo för att jag älskar ju dig så mycket...fan!    nu fick jag det bekräftat ju... hade jag inte gått in där o kollat idag så hade jag inte vetat! hur ska jag kunna gå på jobbet idag med ett fejkat smile? jag är ju bra på att göra det nu..
ditt svin. jag hatar dig. när jag kommer hem ikväll så kommer du tro att allt är som vanligt! helvete heller. alla ska få veta att du är ett pucko! fixar jag kalas o saker till dig, va fan får jag tillbaka? ett svek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0