en shopping runda till...

Det blir centan strax för mig o mommi! Vi måste shoppa lite till, eller mommi vill shoppa lite till. Hon är helt galen ta mig fan!!  jag ska hämta henne kvart över sex!

Han kom hem innan ju, kom fram till mig och sa hej! jag sa hej. Sen sa han puss och kom lite närmre.. jag backa och gick! va fan tror han lixåm? sen har vi inte sagt ett ord till varandra igen. tur jag ska åka strax. jag vill ha en helt enkel bas topp i vitt! Tycker det är frächt! Det blir nog en sån på gina om jag hittar en! Så kan man bara ha ett färgglatt halsband till!  Jag har ett jätte fint med lite lila och rosa pärlor i.

Nu sitter han och skrattar ute i vardagsrummet till americas fun videos eller vad det nu heter! Åhh, vad jag stör mig! Sitt gärna och skratta när situationen är som den är! men visst, inte mig emot. jag kan hålla på så här länge. Varför är det så helvetes svårt med ett förlåt eller typ, fan vad dum jag är! MEN NEJ.



Don´t go,  you know you`ll break my heart
She won´t love you like I will
I´m the one who´ll stay when she walks away
And you know I´ll be standing here still.

Take me back into the arms I love, need me like you did before
Touch me once again and remember
when there was no one that you wanted more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0