hallå era ruggugglor!!!

Tisdag idag! jag började mtt nya liv igår! Ingen mer sprit nu! Nej, jag vet att jag tjatar om det men nu är det stenat och sakt! NO MORE ALKOHOL! Inte på ett tag iallafall!! det är sant denna gg, jag försöker övertyga mig själv, därför jag får skriva det här typ hundra tusen gg! I morse när jag och akke var ute och gick så fick jag en så härlig känsla!! jag vet inte om det var utav dom fina löven som gjorde att jag fick en så härlig varm och ro givande känsla i kroppen! Vi gick inom parken, där är faktiskt mysigt! Ska vara glada att vi har en liten park här i teckomatorp! Vår lilla by!
idag jobbar jag tolv till åtta! fick en prao elev igår! Angelica, går i nian! Jätte trevlig tjej! Blev många skratt igår!
Tivoli till hegen?? hahaha, jag bara skoja, jag ska ju inte dricka!! tecstar mig själv! soffan har blivit sjuk! va det något på harrys kanske?
Jag längtar som fan till thailand, jag vill åka nu på bumsen! Tänk så gillar man placet inte alls...jooodå....
Mitt kryll sitter kvar! det är ball!!! För helvede vad svårt det är att platta! men det ser helt sletet ut när jag plattar det! ska lägga lite cerum eller vad det nu heter i det!
Jag vill ha jul, det är så mysigt! Fixa julaträdet! Lita jula musik som alla på jobbet hatar när jag sätter igång!  
Baka lusse bullar, mmm va gott!! i går när jag kom in på ica maxi så hade dom precis tagit fram en plåt lusse bullar! Ja jäklar vad gott det luktade!
Nä, då får man gå och platta sitt hår sen blir det en liten sväng till med akke innan lasse kommer hem!
pusslove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0