hur jag mår?

ja jag vet inte riktigt, vi sa inte ett ord till varandra i går kväll.. jag gick ut och vandra! Han gick och la sig! Hur ska detta sluta.. Jag är ledig i morgon men jag ska ta min dog och sticka någonstans. Jag känner mig rätt så tom.
Jag vet inte riktigt hur jag ska gå vidare.. hur ska jag kunna lita på honom? jag vet inte om jag överdriver? Är jag löjlig?
Känner mig så liten bara, så onödig, bortgjord. ja, jag vet inte...

jobbar tolv till åtta idag oxå, har precis käkat frulle! Ettt päron till efterrätt!!
Mitt jobb är min fri stad känns det som, en lättnad att komma dit! Där vet jag vad jag ska göra lixåm, och känner mig 100% säker på det jag gör.



Obama vann, gud vilket ståhej för detta valet! det är väl klart att en svart man kan bli president.
Bara för att dom hade svarta som slavar i vita huset förr, men jag menar det var ju så länge sedan!
GO Barack Obama...jag tror på dig..
Hejdå George W Bush.


Egentligen är jag trött på allt tjat om politik och sånt dära...var man än är så tycker jag alla snackar om det.
Hemma hos lasses päron i fredags.vad började vi prata om? Jo, politik.

jaja, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: julia

jag ska försöka att inte göra det och jag hoppas det löser sig med allt för dig med mimmie! tack för lånet av skinnjackan du, vi får höras om när vi ska byta. puss snygging!

2008-11-05 @ 14:25:39
URL: http://juliaforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0