Ja, nu märks det snart!

Mmmm, nu är det jag hille, victor, matte på worket idag! jag jobbar tio till tre! Egentligen ledig! så den tiden får bli bra då ju! Har jag sovit i natt? Ja lite, men jag har tänkt jätte mycket! Mest tänkt hela natten.
Vad håller jag på med? Varför ska jag tänka så in i helvetes mycket?
Undras om mitt liv kommer ordna upp sig någonsin?
Nu har jag och min äldsta sis kommit på en sak till vi eller jag kan göra.
Volontärer i Afrika! det hade jag velat göra! Anneli la upp det förslaget till mig igår via telefonen!
Paff som fan blev jag när du sa det sis! Men visst, det hade jag lätt hängt på! Men du har lixåm kids! Hur har du tänkt egentligen??!!
Nu måste jag fixa undan min disk!
Är det någon som läser min blogg som har något förslag vad jag ska göra?


TJAO BELLA


Kommentarer
Postat av: Anonym

passa på att gör saker innan de blir för sent.. lite svårare när man sitter med barn & hela alltet & tänk inte så mkt.. de förstör så mkt.. bara gör.. mitt tips...

2008-11-20 @ 09:45:27
Postat av: mimmso

tack så mycket för dom visa orden vem du nu är! tack

2008-11-20 @ 17:31:57
URL: http://mimmso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0