jag älskar dig..

Kl nio i morse fick jag ett sms. "jag älskar dig" stod det..
Jag skickade tillbaka "vad bra".
Fick tillbaka "älskar du mig?"
Jag skrev "ja, det är inte så lätt att bara sluta älska någon sådär".

Sen fick jag inget mer tillbaka, skönt va det. Jag orkar nämligen inte.
Unmdras vad han tänker? Man kan faktiskt inte göra precis hur man vill med en annan människa!.
han har bytat lösen nu, så jag kan inte kolla om dom skrivit mer till varandra. Åhh, jag äcklar mig när jag skriver varandra. Dom två lixåm. Dom skickar säkert som fan, låt dom göra det då.
Jag kan få någon så mycket bättre, men jag vill inte ha någon. jag vill ha mig själv. 

Mommi kom nu! Vi ska shoppa.
Ses sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0