JAG HAR FÅTT EN LYA I HBG!!!

Ska jag ta den? Inflyttning 25 nov! Det är snart! Mega snart!!
Ska kolla på den på söndagkväll! Har sett massa bilder och sånt nu! Han sa vill du ha den är den din!!
Men man vill ju gärna kolla lixåm!!
En mysig liten etta, fem minuter från knutan!!!
Ja, jag vet inte! vad ska jag? Hjälp mig!
Jag tror jag måste ringa min sis Ella! Hon är bra på sånt här!

Tänk så blir jag helt lonely...nä min älskade lasse får komma och hälsa på!  Och alla ni andra!
Julia du kan ju komma till mig efter skolan!
Jag tycker ju om honom, och han tycker om mig! Ja, varför kan man inte bara vara lycklig och kär då?
Det är komplicerat, like hell! Men bo ifrån varandra ett tag! Det behövs!
Var bor du? Jag bor i hbg...hahah det låter ju konstigt ju!

Ja nu ska jag fixa mig, sen ska jag koka en kopp kaffe, sen en cigg!
sen börjar jag jobba tolv! Åhh, måste tanka...så tråkigt!!

Tjarå!!!

Kommentarer
Postat av: julle

åh, ja fan vad kul mimmmie, hoppas du tar den, hade varit skitkul!

2008-11-13 @ 23:10:19
URL: http://juliaforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0