Jag sitter hemma en lördags kväll! SJÄLV!

Kl är drygt 18.38. Jag sitter hemma och skriver blogg! Va fan är det som händer? Va?
Mange har ringt och frågat om jag vill med ut i hbg med perry, malle och hon! Men jag ska ju vara taxi! jag lovar det drar rätt så mycket i vin tarmen! Jävligt mycket drar det, men just det ja, jag ska ju vara taxi! Jag ska vara taxi till lasse nu oxå!
När jag körde päronen till lomma så va lasse med så släppte jag han i lund hos danne! Dom skulle parta loss like hell! JAG VILL OXÅ!! Men nej! Inte jag inte, jag sitter här hemma med mina ljus och min katt och hund! Jag väntar på soffan! Vi ska mysa, vi ska äta godis och prata tills vi inte orkar prata mer!! Ska försöka få henne med mig att hämta sen i natt..hoppas! Centan va okey idag! jag och päronen och sis satt och fika i säkert två timmar! Sen handlade vi blommor och va på systemet! Poppi tittade lite snett på mig genom glaset på systemet när jag stod med två boxar vin i vardera hand! men det va inte till mig, det va till sis! ha, där fick du så du teg! Din lilla mimms tar det lungan i kväll! Hon ska dricka pepsi max och prata skit! Sis och jag hittade bag in box vinglögg! Blossa hade alltså en box med vinglögg! Sjukt pampig! En sån ska jag ha i mitt kök i jul! Så när ni kommer till mig och hälsar på så ska jag tappa upp ett glas vinglögg till er ur min lilla box!! haah! 128 kr skulle dom ha, dom grisarna! 

Nä nu ska jag försöka gå på toa!
För helvede soffan....kom nu!!


Kommentarer
Postat av: alexis

soffan är INTE känd för att vara i tid så du kan chilla ;)



2008-11-15 @ 23:30:00
Postat av: mimmso

haha, det va något med någons häst!!! men hon kom!!!

2008-11-16 @ 13:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0