Kan man göra så?

Igår köpte jag en födelsedags paket till mig själv som jag ska ge mig själv i morgon! Är det okey?
Jag köpte ett par svarta snor tighta nudie jeans! Tight long john heter den modellen! I love! Det är en modell som jag älskar! Vet inte hur många tvättar jag har i dom! Så jag hoppas jag får användning utav ett par black!
I går kom Lasse in på jobbet, mycket trevligt! Lite överraskanade så där! Har jag inte helt fel för mig så kanske han skulle fixa en paket till mig!!! Maybe babe!! Det slutade med att han köpte ett par nudie jeans, Averige Joe. Sjukt snygga. Lite sådär halv baggy! Lite lagom häng! Sen köpte han två coola ticshor och en beige snyggare kofta!
Ja, du blev riktigt het mannen!

Veckan har rullat på som vanligt. det tråkiga är att jag har blivit lite förkyld! Mega ont i strupen!
Men det ska man väl inte gå och dö för! I dag är det 12-20 på schemat! Har jätte mycket att göra inne på barn idag, så hoppas dagen springer förbi snabbt! I kväll när jag kommer hem ska Lasse och jag baka! Det ska bakas chokladbollar och Amerikanska Brownies. Låter nice va? Hoppas nu han hjälper mig! Jag kan inte såntdära!
Jag köpte mina första julstjärnor igår! Röda blev det! Jag har lite jul känsla nu faktiskt! Dom har pyntat hela Centan nu, satt igång jul musik+att matte gjorde skyltarna igår i jul tema. Så välkommen julen!

Jag längtar så till Thailand...vill åka nu!!! Låt det gå snabbt till den 18 feb!
Jag måste hitta en bikini! Hur jävla lätt är det i februari månad? Jaja, någon måste ju kunna plocka fram något hett till mig! Jag har ju lite svårt att hitta rätt st upptill!! Hahah, men det är ju självförhållat!
Nu ska jag käka lite frukost!
Förresten, jag pratade med Alex R igår på msn! Dom har tydligen inte hittat några jobb än! Dom bara glider uppe bland backarna säkert! Allt var bra med honom iallafall! vet inte vad jag tyckte om att snackla med honom..det var inte så jobbigt som jag trodde! Men vi ses i dimman i mars mannen!! hahah!
TJA

Kommentarer
Postat av: mika

jag ska också till thailand i februari. 7-20 :) var ska du någonstans?

2008-11-28 @ 12:31:41
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0