Lyckliga gatan..

Lyckliga gatan, den vill jag bo på!
Har beställt smörgårdstårta idag tills jag fyller år.
Eller mommi beställde den! Lasses päron kommer nämligen på lördag och ville fira mig! Då ska vi smälla av bomben med att jag ska flytta själv ett tag! Undras vad dom kommer säga!
Jag saknar han som fan på jobbet. Men det har gått helt okey ändå. Trodde det skulle vara värre faktiskt, så då kan man ju bara tacka och vara glad! Vi ska ha julfest den 6:e.det ska bli mega kul! Vi ska slagga över alla hos pelle the man!
hahah, han e goo! Jag tror jag ska dra till höllviken en kväll ni i veckan! umgås lite med mackan!
Jaja, idag har ju jag varit ledig. varit och köpt lit emysiga ljus, har tänt upp hela huset känns det som! Jag har kokat soppa. Mommi och jag har varit ute och gått med vovvarna två timmar! Så skönt när det är snö ute, det är ju nästan helt vindstilla då!
Ja, vad har jag mer gjort? behöver jag skriva att jag går och tänler på vad jag ska göra med mitt liv?
Tankarna bara yrar runt hela tiden..vad ska jag göra och vart ska jag dra?

Kommentarer
Postat av: mange

mimmie!! jag kommer hem imorgon.. tänkte höra om du ville träffas ett tag och bara prata?:) ska upp igen på onsdag liksom...

2008-11-25 @ 03:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0