Måndag!

Jag sitter och kollar på nyhetsmorgon!
Timbuktu och Damn ska spela, jag sitter och väntar på det! men först är det väl triss skrapning!
jag borde inte sitta här egentligen! jag borde ta bort min disk efter min frukost, gå och borsta tänderna och skriva upp i min matbok! men jag orkar inte...så tråkiga saker! Jag ska stå på barn idag! hela dagen, ingen prao har jag heller! Ska stå och snacka med mig själv hela dagen. Då tror dom kanske att jag har blivit knäpp så att jag kan få gå hem och lägga mig igen. jag är så trött! Som oftast i allafall!
På lördag ska jag passa sis kids nere i Höllviken. Får ta och köra direkt efter jobbet. Ska bli mysigt! Skönt att komma bort lite faktiskt! Jaha, jaja, jag får väl höja volymen nu och gå ut i köket och lyssna på timbuktu från köket för nu måste jag mova mig!
Ses i måndagsdimman...tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0