riktiga fika tanter är vi...

Mommi köpte stövlar! Jätte fina, hon hittade dom på håkanssons! Riktigt snygga! Svarta, enkla dam stövlar!! dyra som gatan bara! men du blev så fin!! poppig!
Akta så inte jag lånar dom!!! ja, till mig blev det då ett läppglans! ett hallonrött!  Precis som att inte jag har många läppglans redan...En mössa oxå, en beige med skärm!! Sjukt cool, många säger att jag passar i mössa! det är väl bara att ta åt mig dårå!! Det blev faktiskt mc, vi tog varsin cesar sallad! Jätte god, men vi var hungriga en timme efter igen!!
Det blev fika på kahls, en svart kaffe till mig och en banan! medans mommi slog till på stort med en liten choklad bit till sitt kaffe!! Mysigt hade vi! Tror vi satt och fikade i nästan två timmar! jag älskar dig mommi! du ser allt på mig, det är lustigt, men så är det kanske med mammor! Dom ser på sina barn när något är galet! Vad skulle jag ghjort utan dig?
Nu kommer snart han hem...undras om vi ska säga något till varandra i dag!...jag återkommer!
Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0