så här gick det...

Han ringde till jobbet. Han sa hej min lilla citron! hej sa jag, vi pratade lite ytligt...han märkte nog att jag var lite sådär låg i tonen. han frågade om jag var sur, neejj jag är inte sur sa jag. Tänkte ta det när jag kom hem, pallar inte på jobbet lixåm.
Ja, så pratade vi lite bara, sen la vi på. sen ringer han fan igen en liten stund efter. "är det säkert att du inte är sur?" säger han då. NEEJ säger jag. "För det är någon som har kollat min mail, det måste vara du" Jag bara ja det är jag, då kunde jag inte hålla mig längre. Ja, ditt as jag har kollat din jävla mail. Hur fan kan du kolla min mail säger han då. Det är det enda han säger. Därför att jag hade något på känn. Han försvarade inte sig ens. " Jag kan inte hjälpa att jag tycker hon är snygg" Förstår ni hur det bubblade i min kropp när han sa det? Jag lovar hade jag kunnat vrida min kropp ut och in hade jag gjort det. Hon är ju för fan en jävla bitch som bara vill förstöra, jag vet hur tjejer funkar, har själv varit sån där.
Hon ska tydligen flytta ner hit igen, kul ju! jag orkar inte mer.
Ja, jag vet att jag gjorde fel som kollade hans mail, men han hade ju inte rent mjöl i påsen heller. Gjorde jag fel?

Vad hände med han som jag blev så blixt förälskad i och lämnade allt för?
Vad hände med han som var så ödmjuk och gjorde allt för mig?


Gud, detta låter som värsta novellen. Men det är mitt liv, min vardag, en tisdag i mitt liv. Helvete oxå.

Malin, du är helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0