Strö lite socker på mig.

Du är vacker, du är ledsen, du är arg, du är glad.
Jag behöver dig i mitt liv, jag menar varje dag.
Ja, det är sant! varje jävla dag behöver jag dig.
Det är fredag idag, fredag eftermiddag med andra ord.
Jag jobbar tolv-åtta! Jo, en fredag till åtta. Det är ju bara så underbart.
I går kväll va jag i stan med Lasse och Rickard G en sväng.
Jag köpte äpple chips! Mega gott, riktigt nice!
Lasse tycker nog inte att det är lika nice när han upptäcker att där är äpple chips
i hela baksätet! men va fan dårå?
Kollar på nyhetsmorgon, där är en dam som är handikappad, alltså hon har en cp skada.
Vet ni vad hennes yrke är? Hon är läkare.
Men ok! det är helt Ok! Snacka om att jag inte hade vågat opereras utav henne! jag dömer inte henne nu, absolut inte. Det är bara min första tanke.

Räta på ryggen och höj ditt hue.
Jag har kommit på att jag egentligen är en rätt så tvivelaktig figur.
Vad beror det på?
Trevlig fredag! Adjökens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0