Tack för lånet älskade Matte!

Jag lånade Mattes lya i La i lördags till söndags! Det var mysigt! Lite sådär konstigt att sova själv bara! Men egentligen så sov jag inte själv för jag hade tele kontakt med Matte och Alex typ flera timmar! Gud vad ni ringde, söta ni var som ringde!! hahah, det var säkert bara för att ni undrade om där va någon annan!! Soffan kom en stund, vi drack lite vin och lite tequila! Håll i hatten! Sen drog vi till tyco, träffa några kill kompisar till mig! Sen skulle soffan hem så jag fick dra in på tages! Stannade dock inte länge, vet inte vad det var riktigt! precis som att jag inte var bekväm!  Men jag träffade malin, perry, madde, emelie!! Trevligt!! Jag träffade ida oxå för tusan!...och Hg!!!..Jag saknade lasse
I fredags hände inget speciellt! Jo, jag o soffan fixade musik till nyår! Sen i söndags så firade vi poppi! Han hade fixat smörgårstårta och sån dära grön tårta man har till efterrätt!
Ska kolla på en lya i la på fredag kväll, sen ska jag kolla en i hbg nästa vecka! Den i hbg är en etta mitt inne i city! Jag vill ha den så mycket...hoppas du där uppe kan hjälpa mig någon gg! Gör det nu i såfall!!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, gå ut och ta en cigg!
Nu är jag igång med uppdatering igen!! Pusstja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0