Tack så jätte mycket alla vänner!

Tack för igår! tack för att ni ville hjälpa mig att fira Lasse! Han hade jätte kul, jag hade jätte kul! Han blev paff!! Riktigt paff! Tänk att jag kunde hålla mig! han misstänkte ingenting! Efterfesten va ju sjukt kul!! hahah, jocke och chrille ni äger fan!! Håkan bråkan, tjockt med hångel! Undras om det blev något gäng för dig när du kom hem!! hahhaaa...
i dag har jag fan bara sovit! Sov till halv ett, låg och myste lite! Gick upp städa, koka lite soppa! Gick och vila lite, sov en stund! Nu är det nio filmen som väntas! Sen blir det sängen! tio i morgon, till sex! Nä nu ska jag inte dricka förrän jag fyller år!! det borde jag kunna hålla!!! jag ska hålla det! nu ska jag ut med akke, sen är det film mys!


Tack igen vänner, jätte goa är ni allihopa! Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0