Tänkande Mimms..

I dag har jag hängt om väggarna på tjej. Blev bra!
En party vägg med huvud färgerna svart och lila! Lite fräcka tights, lite klänningar och lite fest toppar!
Sen den andra väggen lite mer vadagsklädsel! Där blandade jag upp vinrött med denim blått! det blev nice!
Victor fick komma och ge mig lite inspiration till sista plaggen. Det är alltid svårt till slutet för då har man använt sig utav dom plaggen som man tycker är snyggast och är nyast!
Men med lite hyllor så löste det sig! Tack för peppningen till slutet!

ja, jag har tänkt idag! Som fan har jag tänkt.
Min panna har gått varm.
Kom fram till att jag ska tänka på mig själv främst nu dom kommande månaderna.
Eller är jag egoistisk då? Men när tusan tänkte jag på mig själv senast? Vill jag ta denna chansen att bo i city ett tag så ska jag göra det. Undras varför jag altid ska lyssna på vad andra säger...kanske bara för att jag är osäker!
I går sa Lasse något som lät så roligt! Han sa " YOU SMELL LIKE A FUCKING PURJOLÖK"
hahaha, vad jag garvade...Jag hade lagat min gooa grönsakssoppa och där är bla purj i.
Så skulle han ge mig en kyss, men det sköt sig.
Det är så underbart när vi skrattar tsm. Det är så äkta. Du är goo du ibland Lasse.
Det är det nog fler som tycker. Hon den dära monkeyn.
Tjarå!!

Kommentarer
Postat av: mange

inte ångrat dej angående hbg på lördag?:)

2008-11-13 @ 23:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0