THE DAY IS TODAY!

Dagen är kommen.
Du drar, jag står kvar.
But, inte så jätte länge till, det är sant!
Jag vet ni borde få frispel på mig nu när jag avlossar dessa kommande meningar..
jag funderar starkt på att dra till El Stockholmo...
HERE I COME! Jag har ju chansen nu när jag är ung! Visst?
johan som oxå drar till St. Anton sa " Vänta tills jag kommer hem igen så drar vi tillsammans"
Jooo, sa jag. SURE!
Så fixar vi jobb och sånt där menade han på! Aw fan, jobb måste man ha!
Börja om på ny kula lixåm! Nya friends, nya vyer, missförstå mig inte jag älskar er mina vänner men jag menar
det är ju bara bonus om man får flera! Nu är jag strax fri! Bilen oxå bara och mobilen
får man ju ha lixåm!
Hbg-stockholm-höllviken-landskrona?
vart ska jag?
Säljare-lagerarbetare?


Fy för i helvete vad jag kommer sakna dig!
Tack för en trevlig avslutning!
Vi ses i dimman!


Kommentarer
Postat av: alfred

men flytta hit!! här finns jobb som passar dig och det finns billiga lägenheter och så får du träffa nytt folk, samtidigt som vi har varandra!!! :D

det tar inte så lång tid att pendla ner till skåne!!



gud va glad jag hade blivit.

fast jag har ju lika långt till sthlm som till skåne.. MEN ÄNDÅ!!



2008-11-20 @ 00:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0