Varför kan jag inte gå på toa?

Är det någon som haft detta helvetes problemet?
Jag kan inte gå på toa. Ja, det är sant jag kan inte göra tvåan!! haha, jag skratta ni men det är så hemsk!
Jag eller dom på mitt jobb sa att det säkert är för att jag äter för lite fett. precis som att jag inte äter fett!!!!
Nä, men det är ju så här att tarmarna behöver smörjas och blir dom inte det så kan man tydligen inte gå på toa! Helt seriöst vilket jävla helvete det är! My god.
jag får nog springa in på apoteket en runda och köpa något laxeringsmedel eller nått liknande!
Ja, jag ska till centan i dag med fast att jag är fri! men mommi o poppi ska shoppa.
Kläder till i kväll! Dom vet ju inte vad dom ska ha på sig! Tjockt med stressade!
Jag kanske oxå kan hitta något fast att jag måste spara som aldrig förr!

Jag måste ha en dubbelsäng!!
Jag har ingen säng..någom som vill sälja sin?
Men annars får jag få en utav honom som han lovade men det känns ju jäkligt dumt oxå!


Jag vet detta låter helt jätte sinnes sjukt, men tänk om man hade träffat en storm rik man så man slapp jobba och bara kunde glida omkring på dagarna med sina shopping påsar från riktigt dyra butiker?
Bara sitta och dricka kaffe latte hela dagarna och kolla inrednings prylar och boka dyra semestrar hux flux.
Men vem fan kan ha det så då?
Jag vet att många kanske tycker att jag är helt blåst när jag skriver så här! Men va fan är inte det mångas dröm egentligen? har inte ni tänkt så någon gång? Det kan ju inte bara vara jag..
Jag vet att man ska vara självständig och klara sig själv! Men jag klarar mig verkligen inte själv.
Nej, jag gör verkligen inte det i ärlighetens namn.

Kommentarer
Postat av: mika

jag tänker ofta så! jag hade lätt klarat av att vara hemmafru!

2008-11-15 @ 11:01:51
URL: http://kela.blogg.se/
Postat av: alexis

det är ju så jag haft det nu, förutom pengarna. det är tråkigt. det blir säkert långtråkigt om man inte har någon vän som också har det lika bra! det är ju inte så roligt att sitta och uggla själv om dagarna vecka för vecka. tro mig!



2008-11-15 @ 13:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0