VI GJORDE ETT FETT HÅL I VÄGGEN!

Igår va jag i Höllviken ju! det tog mig 50 min från Lödde dit efter jobb pga väglaget!
Till jobbet idag därifrån tog det 25 min. Jävla skillnad.
Ja men igår dårå...sjuk kväll! Ja den va så in i helvetes mega ball!
Jag kom dit, sa hejj till kottarna! Ringer till mommi och säger att allt gick bra, hon va lite nojjig över att
jag skulle köra i halkan! ja så snackar vi en liten stund! Jag lägger på. Luren ringer igen, jag tänkte vem fan är det
nu då...
-Hej det är Mimmie
-Hallå ja, det är jag..
-Vem är du?
-Det är jag din värsta mardröm.
-MACKAN....ÄR DET DU???

Det var min reaktion..ja jävlar vad jag gol! Stackars hundar i huset!
det var min älskade plast kusin macki som ringde! Asså jag blev så glad så jag blev helt tossig.
Vi har inte träffat varandra på nio år, my good.
När vi va små så hade vi så sjukt kul.! Han va som min brocha!
Du vet det va indian lek, pochahontas lek, samoraj lek! Ja fy fan vad kul vi har haft tsm.
Liseberg, Cypern, Spanien..jag gud vet vart vi mer har varit tsm. Fy fan vad fett det var att träffa dig.
Marcus är min sis mans barn sen ett tidigare förhållande.! Han är ett år åldre än mig! Alltså 85:a!
Ja, jag körde och hämta mackan i mitt otroliga lyckorus! Om ni bara visste vad spänd jag var när jag pligade på
thomas pangkåk!! I mitt hue gick tankarna..-hur ser han ut..-har han fortfarande sina goa smilegropar..,-samma härliga skratt..-lika kaxig?...ja om ni bara visste vad det snurrade! Va fan nio år lixåm! My good.
Han öppnade inte med en gång heller den jäveln!
Han öppnade dörren!
-FY FAN MIMMIE,  ÄR DET DU? FAN VAD HET!
-MY GOOD MACKAN, DET ÄR DU!

En bamse kram blev det, jag lovar världens dunder kram.!Ja vi bara stod och kolla på varandra en lång stund! Alltså inte så..haha tänk inte så att det skulle va något.
Nä för fan! Utan vi bara utforskade hur vi hade förändrats, blivit vuxna människor. ja det va det jävligaste..jag säger det igen. Nio jävla långa helvetes år.
Det första vi gjorde va och to en cigg!  Inne i kåken! Undet thomas fläkt! Ja gvud i helvete vilken kåk! Jag får nästan orgasm!! hahaha, ja det är riktigt, riktigt sjukt.Jag va helt darrig fan.
Han hade samma nonchalnta attityd, samma sätt att föra sig. Fast på ett mer manligt sätt då.
Vi lagade mat till kottarna! Spagetti och köttfärssås blev det! Fint va det!
Vi tog fram lite snacks till kottarna, gjorde det lite mysigt för dom! Tände lite ljus. Jakob hade en polare som slagga över! Love, han va en kär påg! Vickan satt på youtube mest hela kvällen!
Jaha, sa jag och mackan, va ska vi göra nu då?
jag är ett jävla spån åsså ju! Ska vi dricka säger jag?
Mackan va ju inte den som sa Nej direkt! Okey, var får vi tag i spriten?
Vi ringde upp thomas! Mackan snacka först o frågade om han kunde få lite bacardi! Ja för fan sa han, ta hela flaskan! Nu vad det min tur att snacka med honom!
-Thomas, jag är inte så förtjust i bacardi! Kan jag få något annat?
-ja för fan Mimms, ta det du vill ha, ta hela bag in boxen, ta hur många flarror vin du behöver!
Haha, det blev en flaska jacobs creek! Riktigt fint va det! Tack Thomas!
Ja så vi for ju iväg och hämtade det då! Lite laddade va vi!
När vi kommer tillbaks så tar mackan ändå en vas och häller sin drink i som han så fint kallade det! Vad hände med grogg? Nej drink heter det!
jag tog fram ett glas och börjad avnjuta min flaska vin!
Fy fan vad trevligt vi hade det. Vi tände inte tvn en ända gång på hela kvällen. Kottarna va på sina rum och hade mysigt!
Vi satt igång musik, satt oss i soffan med varsin go lussebulle! och våra drinkar!!
Som vi babblade, snacka minnen, berättade om våra liv. Ja vi berättade om allt. Vi har levt så olika. Jag har levt i en sån skyddad värld, medans han har levt för dagen och bara varit!
Ja, vi satt och snackade hela natten. Vi gick upp och la kottarna fixa sov plats till Love!
Sis och thomas ringde och sa att dom sov över på¨hotell.'
Vi började väl ändå dansa, vi satt på grease ocg gispy kings på youtube! ja, jävlar vad vi shakade. Fy fan vad kul det va.
Ja till sist va vi tvungna att gå och lägga oss, med tanke på att jag skulle jobba idag! Fyra blev nog klockan!
Vi la oss i deras sovrum. Deras säng gavel är speciell. Thomas har gjort den själv. Alltså den sänggaveln man har i fotändan ska jag berätta om nu. När man trycker på en knapp så hissas det upp em mega stor plasma tv, så vi gjorde det. Lå och kolla på tv. Dyng raka va vi båda!! Som vi garva! Ja så sa vi, nu måste vi släcka, jag va så trött!
Ja, vi somnade typ direkt. Båda vaknar av en mega duns typ sex i morse. Fy fan vad rädda vi blev.'
Ja gissa vad som hade hänt! Vi hade inte hissat ner tvn igen, så mackan hade råkat fota till hela gaveln som inte riktigt var fast spänd som den skulle. Viställde oss upp och skulle lyfta upp hela skiten.
-Marcus, titta på väggen.
-Helvete, vi har gjort ett hål i väggen!
Fy fan vad vi garvade, ja jävlar vad vi skrattade.
Men jag fattar inte att vi kunde garav så. Vi pajade för fan hela sovrums väggen.
Jag lovar det var inte ett litet hål. Men man kan gipsa det sa thomas.
Förstår ni vilken jävla  fet kväll?
MY GOOD!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0