Vart tog du vägen? Vart tog vi vägen?

Nu har jag kommit hem, eller för en liten stund sen!
Det var mega läskigt att köra hem från jobbet ikväll! Det var så halkigt. det tog mig 50 min från Lödde!
Körde i typ 20 km. Jodå, snabbare har man ju kört i sina dar!

Ni kan kalla mig knasig, men jag är rätt så paj.
Jag trodde jag aldrig skulle känna såhär. Kunde du inte vänta lite? jag vill veta var du finns och var du fanns.
Du va ju bara en vän. Jag vill veta vad det var som gick snätt där ute bland kläderna lång inne på lagret.
Ibland fattar jag allt, nu fattar jag ingenting.
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel! Lev med det.

Vad hände med världens vackraste par?
Det snöar, det är vitt. Det är blankt. Julen är kanske på väg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0