Den värsta dagen i hela mitt liv.

hallå ja, onsdag idag! har haft en mega kul helg! Gud i london!
I fredags blev det tages med sofia o sara! det var skoj! jag körde med jag hade ändå mega skoj!
soffi propp slagga hos mig! VI sålde ju kläder i lördags morse i lund! ja håll i hatten vad duktiga vi va!
Vi kom i säng lite över tre natten till lördagen! Sen var vi tvungna att gå upp sex för att vara i lund lite innan sju! ja fy fan, det va inte många timmar i sängen! men vi klarade av det bra! Mysigt va det att stå där med varsin cigg i munen och snacka skit! jag fick nog sålt för drygt 700kr inte så mycket men ändå!!
Vi åt mest hela dagen!! haha
Sen på vägen hem körde vi inom maw å tog varsin burghare! det blev en maxbox till mig!!
Vi va hemma vid ett tiden! sen stack jag till soffi propp direkt med akke, så gick vi en lång runda med våra doggar!!
Sen blev det showern för mig! Direkt till nova med lasse, käka lite, handlade en gift till meija som vi skulle på dop på kvällen! Sen tog jag o lasse tåget till lund kl sex! Då var det dop fest hos lasses polare!
Mycket trevligt! jag tackade för mig vid tio tiden! Tog en taxi ner till centralen, fick vänta på tåget till landskrona där en halv timme!! så tr¨kigt hade jag!! jag satt mig på en bar helt själv o tog ett glas vin! duktigt ensam!!
jag skulle möta tjejerna i stan och parta vidare! Tillslut kom jag fram! Jätte trevlig kväll på tages! lite trött bara..menmen..!

Sen i måndags var det jc fest! ja fy fan vad jag mådde dåligt igår, jag trodde verkligen att jag skulle svimma av trötthet! har någon haft den känslan någon gång? Sov en timme den natten, var tvungen att köra hem kl sex på morgonen för att hinna gå ut med vovven! Sen jobba tio till sju!! ja fy fan! idag är jag som en helt ny människa! tacka fan för det!'
jag måste dra nu!!! tjarå!!! pusslove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0