En hel människa igen!!

Jag har den, jag har min mobil! Gud vad underbart!! det finns inget bättre!!! fantastico!!
Jävulskt bra bilder gör den ifrån sig!!
Igår på jobbet, eller på lurren åt jag det godaste päronet någonsin! Ja, fy fanken vad gott det var! Det var ta mig fan det godaste jag ätit någonsin!!  Inhandlat på ica maxi!!Vad tror ni om banan dieten förresten? Den tror jag fett mycket på alltså!!  Jaha då är det fredag igen!! Fan vad nice! Nu blev min text sådär stor igen..vad gör jag för fel?
Alex hade du kunnat hjälpa mig med det? fattar noll...
I kväll blir det nog en lungn fredag!!! nice faktiskt...måste sluta parta som en rockstar!! HAHAAH....tjockt med det..
har varit och shoppat lite med poppi! Lite fik blev det oxå!! Han köpte en sån jätte fin flecce, en röd! Du var snygg i den dad!! Och ja, du kan ha rött!!
Nu ska jag ta och vila mig en lur!!
Trevlig helg!!! LOVE


Kommentarer
Postat av: julle

tjena, jag ska till österrike vecka åtta med en polare, vi ska till neukirchen. när ska du? :D puss

2008-10-21 @ 13:23:18
URL: http://juliaforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0