en så jäkla kul helg med kollegerna!!!

ja vilken kul kväll jag hade i lördags!! tack jc folk!
Först jobbade vi till fem, sen stack jag hem fort som fanken!! Fixa mig käka lite godis!! Tog bussen till la till mattso!! Sprang inom china placet och tog med mig friterade bananer med glass till mattso!! hemma hos matts började  jag hinka in vin!! Som vanligt såg axel till att mitt vin glas var fullt till topp! Mycket trevligt! Charlotte va oxå med!! Trevligt! Blev lite lurig snabbt i lördags tycker jag!! Det va nog utav cidern på bussen!! haahah!!!'
Ja, bowlingen började då vid nio så vi spelade på som fan! jag kom tvåa...tror jag!!?? Jo, men det gjorde jag nog!
Den blev det en runda på tycho som jag knappt har i mitt minne!! Men jo där va vi! Sen tog jag micke a , axel, soffan en svart cab till hbg!! det blev tivvan!!! Tjohooo...mega kul ju! Blev lite fel på hemvägen bara..men va tusan!!
Ja, en toppen kväll helt enkelt! gud i london!!  det var segt igår på jobb kan jag ju säga!! men visst det gick! när jag kom hem sen sov jag mig rakt igenom söndags kvällen! Fy fan vad tråkig jag är! jag måste ringa alex idag! Hon fyller ju år!!
Jag är ledig idag!! Ska åka till centan, måste hitta en dress! Sen måste jag till nova med mommi i kväll!! hon ska handla stövlar!! Det vill jag med!! jag ska faktiskt gå in på cubus och prova ett par jeans, ja jag vet jag har massor av jeans på jobbet, men det är något med dessa hära jag ska prova!! Det är något speciellt...vad kan det vara? vad kan det vara?? Ja vi får se?!! Nu måste jag dra mig tillbaka!!!  By the way, jag plattade mitt hår i lördags!! det va ju inte det lättaste kan jag säga!! Tog nog hundra år! men jag gillar det krylliga som fan oxå!! Det blir kryll i dag vettu!!! Jodå så att, nu måste jag!! PUSSTJA!!!

Kommentarer
Postat av: mange

mimmie!! jag vill ju se bild på ditt hår!!!

2008-10-28 @ 17:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0