Ensam hemma...

En bra dag på jobbet idag!  Jobbade med Hille, alex, victor! En bra dag som sagt!
När jag kom hem idag så städade jag och kokade min älsklings soppa!! Lasse är och spelar bowling på big bowl med jobbet! Fan vad dom gör saker med sitt jobb lixåm! Ensam hemma ikväll, rätt så skönt...
Kollar på anna skipper...hon är fan inte sann alltså.
Helg strax igen..jag funderar faktiskt på att ha en vit helg! Kan inte hålla på att dricka varenda helg fan. Sen för det andra så ska jag jobba helg oxå! Ska jobba nu tre helger på rad...hell yes..
Ledig i morgon! Ska fixa ett par jeans till mommi på förmiddagen sen ska jag hem till sofia vid halv två tiden! Vi sak gå ut och rasta av våra hundar tänkte vi! fan vad trött jag blev...see ya! love

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)



2008-10-10 @ 18:46:38
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: alex

EVELINA!! MIMMSO SÄLJER SINA KLÄDER PÅ ETT TORG I LUND OCH KÖPER SINA KLÄDER PÅ SITT JOBB!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-10 @ 22:02:34
Postat av: mimmso

tack för tipset

2008-10-11 @ 08:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0