FREDAG!!!!!! FREDAG!!!!

Jag gick upp kl sex idag för att kunna säga grattis och överlämna en jätte fin haloween paket!! Så nu har jag suttit och tittat på vbå reprisen!! Eller jag tittar fortfarande på det! Jag ska till tandis kl nio i landskrona sen börjar jag jobba tio!! Tjohoo...jobba till sex sen hem till extra päronen tro jag!! Sen vet jag inte vad som händre senare ikväll!! Som sakt lasse fyller ju 25 idag! Så jag vet inte! I morgon blir det "middag för två"!!
Jag måste hitta en ny dress, har inte gjort det än ju!! vad ska jag ha på mig? I dag blev det en svart body och en hög mörk lila kjol!!  Stövlar till det kanske!! jag vill ha lite vin tack! Hoppas jag är ledig helgen, jag vet inte än för vi har ju då inte fått vårat schema än! Men jag borde vara det, jobbat tre i rad nu ju!! Nä nu ska jag fixa lite, måste blåsa håret!!


tack pappa!


love me like i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0